نمایندگی اینورتر iMaster

نمایندگی اینورتر iMaster آیمستر

نمایندگی اینورتر آیمستر

نمایندگی اینورتر آیمستر که به طور کاملا رسمی و تخصصی فعالیت میکند گروه صنعتی فراز کنترل می ‌باشد. گروه صنعتی فراز کنترل نماینده انحصاری فروش اینورترهای آیمستر کره جنوبی میباشد. جهت دریافت مشاوره فنی، لیست قیمت، اطلاعات بیشتر و خرید اینورتر iMaster کره جنوبی با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی انحصاری فروش اینورترهای آیمستر کره جنوبی در جهت فروش، خدمات پس از فروش، مشاوره فنی و ..‌. فراز کنترل می ‌باشد‌. گروه صنعتی فراز کنترل به عنوان نمایندگی اینورتر iMaster کره جنوبی آمادگی کامل جهت ارائه محصولات متنوع به مشتریان و شرکت های مختلف در سراسر ایران را دارد.

نمایندگی اینورتر آیمستر کره جنوبی که متشکل از متخصصان حرفه ای بوده و در زمینه پاسخگویی به نیازهای مشتریان در جهت فروش، خدمات پس از فروش، راهنمایی فنی، راه اندازی و تنظیمات نرم افزاری فعالیت میکند تنها گروه صنعتی فراز کنترل می‌باشد.

اینورترهای iMaster کره جنوبی پرفروش ترین اینورتر آسیایی در کشور ایران می‌باشند که در چهار سری مختلف تولید میشوند. اینورترهای آیمستر کره جنوبی سری imaster U1 ،imaster C1 ،imaster A1 و imaster E1 که از توان 400 وات تا توان 350 کیلووات تولید و قابل ارائه به مشتریان عزیز می‌باشد. شما میتوانید برای خرید اینورتر آیمستر با ما تماس بگیرید.

اینورتر های imaster ADT سری U1
اینورترهای imaster U1 دارای مدل های تکفاز و سه فاز میباشند. مدل تکفاز با ولتاژ کاری 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW و مدل سه فاز با ولتاژ کاری 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 4KW میباشند...
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری A1
اینورتر هایimaster ADT کره جنوبی سری A1 دارای دو مدل سه فاز می باشند. سه فاز با ولتاژ 200تا 230 ولت و توان KW 5.5 تا 90KW و سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت و توان...
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری E1
اینورتر های imaster ADT سری E1 به لحاظ ولتاژ کاری به سه دسته تقسیم میشوند. دسته اول اینورتر های تکفاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW ، دسته دوم اینورتر های سه فاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و....
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری C1
درایو های کنترل دور imaster C1 در دو مدل طراحی و ساخته میشوند. مدل اول سه فاز 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 22KW و مدل دوم سه فاز 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 22KW که درحال....
مطالعه بیشتر
Previous
Next

نمایندگی اینورتر iMaster U1

اینورتر iMaster U1 ظاهری زیبا و ساختاری قوی و عملکردی عالی دارد و در مدل تکفاز از 400 وات تا 2.2 کیلووات و در مدل سه فاز از 400 وات تا 4 کیلووات قابل ارائه می‌باشد. گروه صنعتی فراز کنترل به عنوان نمایندگی فروش اینورتر آیمستر فعالیت میکند و اینورترهای iMaster U1 را با قیمت رقابتی و پشتیبانی عالی تقدیم مشتریان میکند.

اینورتر iMaster U1 دارای ورودی خروجی های دیجیتال و آنالوگ می‌باشد. دارای خروجی رله ای و ترانزیستوری بوده، دارای PID کنترلر داخلی بوده، دارای مد وکتور و V/F می‌باشد. اینورتر iMaster U1 دارای شبکه ارتباطی مدباس RTU بوده و از نظر نرم افزار و سخت افزار نمونه بارز یک اینورتر عالی می‌باشد.

اینورتر iMaster U1 تاکنون برای کاربردهایی نظیر کانوایر، میکسر، اکسترودر، اگزاست فن، کمپرسور، ماشین های CNC، ماشین آلات تزریق، صنایع نساجی، بالابرهای کششی، بالابرهای هیدرولیک، پمپ، حرکت طولی جرثقیل، کشنده ها و … مورد استفاده قرار گرفته است. نمایندگی انحصاری اینورتر iMaster U1 شرکت فراز کنترل می‌باشد.

نمایندگی اینورتر iMaster U1

اینورتر iMaster U1 در چند مدل تولید می شود و هم اکنون کدام مدل جهت فروش موجود می باشد؟

اینورتر iMaster U1 در سه مدل تولید می شود:

  • مدل تکفاز 220 ولت از توان 400 وات تا 2.2 کیلووات
  • مدل سه فاز 220 ولت از توان 400 وات تا 4 کیلووات
  • مدل سه فاز 400 ولت از توان 400 وات تا 4 کیلووات

که مدل سه فاز 220 ولت در ایران کاربردی ندارد چون شبکه برق سراسری ایران 400 ولت میباشد و در حال حاضر مدل تکفاز 220 ولت و سه فاز 400 ولت موجود می باشد.

اینورتر iMaster U1 از نظر قدرت و کیفیت در چه رده ای میباشد ؟

شرکت فراز کنترل نمایندگی فروش اینورتر iMaster U1 میباشد. اینورتر iMaster U1 از نظر نرم افزار و سخت افزار شبیه اینورتر mini frenice فوجی طراحی شده است و از آنجا که اینورترهای فوجی ژاپن بسیار قوی و با کیفیت میباشند. اینورتر iMaster U1 نیز عملکردی عالی دارد و برای پروژه های سبک، نیمه سنگین و سنگین کار میتوان از این محصول با کیفیت از توان 400 وات تا 2.2 کیلووات تکفاز و از 400 وات تا 4 کیلووات سه فاز استفاده کرد.

فرکانس خروجی اینورتر iMaster U1 در چه محدوده ای میباشد ؟

محدوده فرکانس خروجی اینورتر iMaster U1 از 0.1 هرتز تا 400 هرتز میباشد بنابراین تمام موتورهای تا 400 هرتز را میتوان توسط اینورتر iMaster U1 راه اندازی کرد .

اینورتر iMaster U1 دارای چند مد کنترلی می باشد ؟

اینورتر iMaster U1 دارای دو مد کنترلی V/F و SVC میباشد. بنابراین میتوان برای اکثر پروژه هایی که نیاز به راه اندازی بدون فیدبک و با فیدبک جریانی میباشد از این اینورتر استفاده کرد.

جهت مشاهده قیمت خرید و دسترسی به اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله زیر بروید:

نمایندگی اینورتر  iMaster A1

اینورتر iMaster A1 کره جنوبی در محدوده توانی 5.5 تا 132 کیلووات تولید و توسط گروه صنعتی فراز کنترل تقدیم مشتریان عزیز میگردد. اینورتر آیمستر A1 فوق سنگین کار بوده و دارای عملکردی حرفه ای می‌باشد. نمایندگی اینورتر iMaster A1 کره جنوبی که یک اینورتر فوق العاده و بی نظیر می‌باشد در دست گروه صنعتی فراز کنترل می‌باشد. اینورتر iMaster A1 به لحاظ قدرت بالا و ویژگی های فوق العاده ای که دارد توانسته است در صنعت جایگاه ویژه ای داشته باشد.

اینورتر iMaster A1 دارای ورودی خروجی های دیجیتال و آنالوگ، خروجی رله ای، خروجی ترانزیستوری، فیلتر داخلی، واحد ترمز داخلی تا توان 22 کیلووات، کیپد گرافیکی جداشونده و کلی مزایای دیگر می‌باشد. نمایندگی انحصاری اینورتر iMaster A1 کره جنوبی گروه صنعتی فراز کنترل بوده و به همین جهت بهترین خدمات و بهترین قیمت را میتوانید از ما بخواهید.

اینورتر iMaster A1 در هر تیپ توانی دارای دو رنج سنگین و سبک کار می‌باشد به عنوان مثال اینورتر 160 کیلووات iMaster A1 برای کاربردهای 132 کیلووات فوق سنگین کار (بالمیل، جرثقیل و تاورکرین) و 160 کیلووات سبک کار (پمپ و فن و ..‌.)مورد استفاده قرار میگیرد. نمایندگی فروش اینورتر آیمستر A1 که به طور انحصاری و رسمی فعالیت میکند گروه صنعتی فراز کنترل می‌باشد. نمایندگی انحصاری اینورتر iMaster کره جنوبی در حال حاضر در دست گروه صنعتی فراز کنترل می‌باشد.

اینورتر iMaster A1 در چند مدل تولید می شود و هم اکنون کدام مدل جهت فروش موجود می باشد؟

اینورتر iMaster A1 در سه مدل تولید می شود:

  • مدل سه فاز 220 ولت از توان 5.5 تا 75 کیلووات
  • مدل سه فاز 400 ولت از توان 5.5 تا 132 کیلووات
  • مدل سه فاز 400 ولت از توان 160 تا 350 کیلووات (به صورت سفارشی)

مدل سه فاز 220 ولت در ایران کاربردی ندارد و در حال حاضر مدل سه فاز 400 ولت از توان 5.5 تا 132 کیلووات موجود می باشد.

اینورتر iMaster A1 به لحاظ قدرت و کیفیت در چه رده ای قرار دارد؟

نمایندگی اینورتر iMaster A1 شرکت فراز کنترل میباشد. اینورتر iMaster A1 کیفیت فوق العاده ای به لحاظ ساختار و قطعات الکترونیکی و عملکرد دارد. در اکثر پروژه های صنعتی از اینورتر iMaster A1 استفاده کرده ایم و کاملا عملکرد مثبتی داشته است.

اینورتر iMaster A1 به لحاظ گشتاور تولیدی و قدرت ، فوق سنگین کار محسوب میشود و از توان 5.5 تا 132 کیلووات برای پروژه هایی که نیاز به گشتاور راه اندازی و کارکرد بالا دارند استفاده میکنیم. قیمت اینورتر iMaster A1 نسبت به خیلی از برندهای آسیایی پایین تر میباشد اما کیفیت فوق العاده ای دارد که مشتریان رضایت کاملی نسبت به کیفیت و عملکرد این محصول داشته اند.

فرکانس خروجی اینورتر iMaster A1 در چه محدوده ای می باشد؟

محدوده فرکانس خروجی اینورتر iMaster A1 از 0.5 تا 400 هرتز میباشد .

اینورتر iMaster A1 دارای چند مد کنترلی میباشد؟

اینورتر iMaster A1 دارای دو مد کنترلی V/F و SVC (کنترل برداری بدون سنسور) و ST ( کنترل گشتاور) میباشد . به همین دلیل میتوان برای اکثر پروژه هایی که نیاز به راه اندازی بدون فیدبک و با فیدبک جریانی میباشد از این اینورتر استفاده کرد .

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله زیر بروید:

نمایندگی اینورتر  iMaster C1

اینورتر های آیمستر C1 محصولی ویژه ساخت کره جنوبی بوده و در محدوده 5.5 تا 22 کیلووات تولید شده و قابل ارائه می باشد. فراز کنترل به عنوان نمایندگی رسمی  اینورتر iMaster C1 فعالیت میکند. اینورتر iMaster C1 سنگین کار و پر قدرت می باشد و تا کنون برای کاربردهای زیادی در صنعت مورد استفاده قرار گرفته است.

اینورتر آیمستر C1 دارای ورودی خروجی های دیجیتال، ورودی خروجی آنالوگ، خروجی رله ای و ترانزیستوری می باشد. اینورتر آیمستر C1 دارای تمام ویژگی های لازم جهت راه اندازی پروژه های سنگین کار صنعتی می باشد. مهمترین ویژگی اینورتر آیمستر C1 در کنار ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن، قیمت رقابتی این محصول می‌باشد.

نمایندگی فروش اینورتر iMaster C1 گروه صنعتی فراز کنترل بوده و لیست قیمت این محصول با کیفیت را از ما بخواهید. اینورتر iMaster C1 دارای PID کنترلر داخلی بوده، دارای فانکشن KEB و دارای الگوریتم بهینه سازی تلفات موتور می باشد. اینورتر آیمستر C1 قابلیت تزریق گشتاور بالا در فرکانس های پایین را دارد و دارای مد کنترلی V/F و وکتور کنترل می باشد. نمایندگی انحصاری اینورتر iMaster C1 گروه صنعتی فراز کنترل بوده و تا کنون توانسته روی اینورتر iMaster C1 فروش فوق العاده ای داشته باشد.

نمایندگی اینورتر iMaster C1

اینورتر iMaster C1 در چند مدل تولید می شود و هم اکنون کدام مدل جهت فروش موجود می باشد؟

اینورتر iMaster C1 یا مدل کامپکت در دو مدل تولید می شود:

  • مدل سه فاز 220 ولت از توان 400 وات تا 15 کیلووات
  • مدل سه فاز 400 ولت از توان 400 وات تا 22 کیلووات

واردات مدل سه فاز 220 ولت توجیه ندارد و مدل سه فاز 400 ولت از توان 5.5 کیلووات تا توان 22 کیلووات موجود می شود.

اینورتر iMaster C1 از نظر قدرت و کیفیت در چه رده ای می باشد؟

نمایندگی رسمی اینورترهای iMaster C1 کره جنوبی شرکت فراز کنترل میباشد. اینورتر iMaster C1 همانطور که گفتیم در کلاس 400 ولت از توان 5.5 کیلووات تا 22 کیلووات وارد میشود. اینورتری کامپکت و جمع و جور میباشد که در بحث مونتاژ بسیار حائز اهمیت بوده و فضای کمتری را اشغال میکند.

قطعات با کیفیت در ساختار اینورتر iMaster C1 استفاده شده است. به لحاظ قدرت اینورتر iMaster C1 سنگین کار و پرقدرت میباشد و قیمت کاملا رقابتی نسبت به سایر برندها دارد . برای تمامی کاربردهای صنعتی به صورت جنرال یا عمومی میتوان از این درایو با کیفیت و پرقدرت و ارزان قیمت استفاده کرد.

فرکانس خروجی اینورتر iMaster C1 در چه محدوده ای می باشد ؟

محدوده فرکانس خروجی اینورتر iMaster C1 از 0.1 تا 400 هرتز میباشد .

اینورتر iMaster C1 دارای چند مد کنترلی می باشد ؟

اینورتر iMaster C1 دارای دو مد کنترلی V/F و SVC میباشد. به همین جهت میتوان برای اکثر پروژه هایی که نیاز به راه اندازی بدون فیدبک و با فیدبک جریانی میباشد از این اینورتر استفاده کرد.

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله زیر بروید:

گروه صنعتی فراز کنترل نماینده رسمی اینورتر  iMaster E1

اینورتر iMaster E1 کاملا پر قدرت و سنگین کار می باشد. نمایندگی فروش اینورتر iMaster E1 یعنی گروه صنعتی فراز کنترل میتواند این محصول را از رنج 5.5 تا 350 کیلووات به مشتریان عزیز ارائه دهد. اینورتر iMaster E1 دارای ورودی خروجی های دیجیتال و  آنالوگ، خروجی رله ای و خروجی ترانزیستوری می باشد.

فراز کنترل به عنوان نمایندگی انحصاری اینورتر های iMaster میتواند پاسخگوی تمام سوالات فنی مشتریان عزیز بابت این محصول با کیفیت باشد. اینورتر آیمستر E1 دارای مد کنترلی V/F  و وکتور کنترل می باشد. همچنین اینورتر iMaster E1 دارای PID کنترلر داخلی بوده و تا توان 22 کیلووات مجهز به واحد ترمز داخلی می باشد.

نمایندگی اینورتر iMaster E1 فراز کنترل می باشد و به لحاظ پشتیبانی فنی، ارائه محصول با قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش گروه صنعتی فراز کنترل میتواند همکاری ویژه ای با شما داشته باشد. اینورتر iMaster E1 دارای فیلتر EMC و رآکتور DC داخلی می باشد. ویژگی دیگر اینورتر آی مستر E1 اندازه گیری خودکار پارامترهای موتور در حالت ایستا می باشد.

از جمله ویژگی مثبت اینورتر iMaster E1 انتخاب سیگنال ورودی به صورت NPN و PNP می باشد. اینورتر iMaster سری E1 دارای پروتکل ارتباطی مدباس RTU می باشد. نمایندگی اینورتر iMaster E1 میتواند خدمات ویژه ای ارائه دهد. قیمت مناسب و رقابتی، مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین محصول، راهنمایی فنی جهت تنظیمات اینورتر و خدمات پس از فروش از جمله امتیازاتی هست که به مشتریان گروه صنعتی فراز کنترل تعلق می گیرد.

اینورتر iMaster E1 در چند مدل تولید می شود و هم اکنون کدام مدل جهت فروش موجود می باشد؟

اینورتر iMaster E1 در سه مدل تولید می شود:

  • مدل تکفاز 220 ولت از 400 وات تا 2.2 کیلووات
  • مدل سه فاز 220 ولت از 400 وات تا 22 کیلووات
  • مدل سه فاز 400 ولت از 400 وات تا 350 کیلووات

مدل تکفاز و سه فاز 220 ولت موجود نمی شود و در حال حاضر اینورتر iMaster E1 در مدل سه فاز 400 ولت و از توان 5.5 تا 350 کیلووات موجود می شود.

اینورتر iMaster E1 به لحاظ قدرت و کیفیت در چه رده ای قرار دارد؟

شرکت فراز کنترل نمایندگی رسمی اینورتر iMaster E1 میباشد. اینورتر iMaster E1 شبیه اینورتر N700E هیوندا میباشد. عملکردی عالی دارد و چون سنگین کار و پر قدرت میباشد برای اکثر کاربردهای صنعتی به صورت جنرال میتوانیم استفاده کنیم. کاربردهای سبک، نیمه سنگین و سنگین کار از توان 5.5 تا 350 کیلووات . اینورتر iMaster E1 به لحاظ قدرت و کیفیت بالایی که دارد قیمت کاملا رقابتی دارد و به همین دلیل جز پرفروش ترین اینورترهای ما میباشد.

فرکانس خروجی اینورتر iMaster E1 در چه محدوده ای می باشد ؟

محدوده فرکانس خروجی اینورتر iMaster E1 از 0.1 تا 400 هرتز میباشد.

اینورتر iMaster E1 دارای چند مد کنترلی میباشد ؟

اینورتر iMaster E1 دارای دو مد کنترلی V/F و SVC میباشد. به همین دلیل برای اکثر پروژه هایی که نیاز به راه اندازی بدون فیدبک و با فیدبک جریانی میباشد میتوان از این اینورتر استفاده کرد.

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله زیر بروید:

عناوین و پرسش های متداول

آیا فراز کنترل به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات iMaster کره جنوبی می باشد؟

گروه صنعتی فراز کنترل از سال 1396 تا کنون به عنوان اولین و پرفروش ترین نماینده رسمی اینورتر های iMaster کره جنوبی بوده که به لحاظ عملکرد قوی در سیستم فروش توانسته است مشتریان فراوانی را در سراسر ایران جذب کند.

از جمله وظایف گروه صنعتی فراز کنترل به عنوان نماینده رسمی اینورتر های آیمستر کره جنوبی

گروه صنعتی فراز کنترل با برخورداری از تیم مهندسی قوی و کادر مجرب توانسته است در زمینه فروش اینورتر های iMaster کره جنوبی، خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی این محصولات عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.
فراز کنترل به عنوان نماینده رسمی محصولات آیمستر کره جنوبی علاوه بر فروش محصولات، مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش هم ارائه می دهد.

گارانتی اینورترهای کنترل دور iMaster کره جنوبی چه مدت می باشد؟

اینورتر های iMaster دارای 18 ماه گارانتی معتبر (کارت گارانتی همراه با هر دستگاه) می باشند. گارانتی شامل تعمیرات رایگان توسط شرکت در صورت تشخیص کارشناسان فنی مبنی بر عدم آسیب رسانی عمدی دستگاه توسط مشتری می باشد. اینورتر imaster U1 در پاره ای از مواقع شامل گارانتی تعویض می باشد.

خدمات پس از فروش اینورتر های iMaster چه مدت می باشد؟

اینورترهای ADT یا iMaster کره جنوبی دارای 15 سال خدمات پس از فروش می باشند. خدمات پس از فروش شامل تامین قطعات توسط شرکت برای دستگاه خریداری شده توسط مشتری در صورت بروز عیب یا مشکل می باشد.

آیا کارشناسان فنی گروه صنعتی فراز کنترل پاسخگوی سوالات مشتریان می باشند؟

با توجه به اینکه بزرگترین هدف و سیاست مجموعه فراز کنترل خدمات رسانی صحیح و به موقع به مشتریان و صنایع مختلف می باشد بنابراین مشتریان عزیز در سراسر ایران بعد از خرید دستگاه جهت نصب و راه اندازی یا مسائل مربوط به تنظیمات نرم افزاری و به طور کل تمامی موارد مربوط به اینورتر و پروژه می توانند با واحد فنی فراز کنترل تماس گرفته و دقیق و به موقع مورد راهنمایی قرار گیرند.

آیا اینورتر های iMaster کره جنوبی تنها دارای دفترچه راهنمای انگلیسی جهت تنظیمات پارامترها هستند؟

خیر، جهت سهولت تنظیمات پارامترها توسط مشتریان و همکاران گرامی، شرکت دفترچه راهنمای فارسی محصولات را نیز آماده کرده که به طور رایگان قابل ارائه می باشد.

نمایندگی اینورتر iMaster

اینورتر های iMaster در چند مدل تولید می شوند و تا چه توانی را پوشش می دهند؟

اینورترهای iMaster در پنج سری مختلف تولید می شوند که در حال حاضر چهار سری آن وارد می شود:

  • اینورتر iMaster سری U1
  • اینورتر iMaster سری C1
  • اینورتر iMaster سری A1
  • اینورتر iMaster سری E1
  • اینورتر iMaster سری R1

اینورتر های iMaster در چهار سری U1 ،C1 ،A1 و E1 از توان 400 وات تا توان 350 کیلووات موجود شده و قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد. که اینورتر iMaster R1 در حال حاضر موجود نمیشه و شاید در آینده به درخواست مشتریان عزیز موجود کنیم.

 

 

 

اینورتر iMaster R1 در چند مدل تولید می شود؟

اینورتر iMaster R1 که در واقع مدل Regenerative می باشد و در دو مدل تولید می شود:

  • مدل سه فاز 220 ولت از توان 5.5 تا 30 کیلووات
  • مدل سه فاز 400 ولت از توان 5.5 تا 75 کیلووات

اینورتر iMaster R1 انرژی مولدی برگشتی موتور را به شبکه تزریق می کند و این امر باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی و تلفات توان می شود. که البته اینورتر iMaster R1 در حال حاضر موجود نمی شود و بنا به درخواست مشتری موجود می کنیم.

  

برای دریافت لیست قیمت اینورتر آیمستر imaster میتوانید از طریق آیکن واتساپ یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

مدیریت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =