واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

واحد ترمز اینوونس محصولی درجه یک با کیفیت عالی از کمپانی بزرگ اینوونس در چین می‌باشد. واحد ترمز اینوونس یا MDBUN دارای ساختار قوی، امکانات بالا و IGBT پر قدرت می‌باشد. واحد ترمز اینوونس توسط ماشین آلات تمام رباتیک با دقت بالا تولید و به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می شود.

داینامیک بریک اینوونس در کشورهایی همچون آمریکا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران، هند، ترکیه و بسیاری از کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

واحد ترمز اینوونس در چه محدوده توانی و ولتاژی تولید میشود؟

داینامیک بریک اینوونس در سه کلاس ولتاژی 220v و 380v و 480v و در چهار رنج توانی 45kw و 55kw و 90kw و 160kw تولید می شود. قابلیت اتصال چندین داینامیک بریک اینوونس به صورت Master و Slave وجود دارد. در داینامیک بریک اینوونس قابلیت تنظیم پارامترها و مشاهده خطاها از طریق کیپد اینورتر MD500 اینوونس وجود دارد.

واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

ibu1

واحد ترمز inovance قابلیت کارکرد در دمای 10C- تا 40C+ را دارد. واحد ترمز inovance مجهز به فن خنک کننده و هیت سینک قوی می‌باشد. واحد ترمز inovance دارای رله خروجی فالت بوده که تیغه NC و NO دارد. داینامیک بریک inovance قابلیت نصب و کارکرد در محیطی با لرزش حدود 5/9m/s2 را دارد. چاپر اینوونس دارای سطح حفاظتی IP20 می‌باشد. چاپر اینوونس دارای ترمینال 24v کمکی جهت استفاده در بحث Master و Slave می‌باشد.

چاپر اینوونس قابلیت کارکرد تا ارتفاع 4000 متری از سطح دریا را دارد. در واحد ترمز اینوونس قابلیت تنظیم پارامترهای اساسی همچون ولتاژ شروع ترمز، ولتاژ توقف ترمز، میزان ترمز و… از طریق کیپد اینورتر MD500 اینوونس وجود دارد. داینامیک بریک اینوونس دارای برد کنترلی عایق در برابر رطوبت می‌باشد که بر روی برد کنترلی لاک عایق محافظ ریخته شده است که این لاک عایق تمام قطعات و CPU را در برابر رطوبت محفوظ نگه می دارد.

داینامیک اینوونس برای ماشین آلاتی با اینرسی بالا یا زمان توقف کوتاه از جمله جرثقیل، تاور کرین، آسانسور، ماشین آلات نساجی، ماشین آلات تولید کاغذ، ماشین های کشش مفتول و… قابل استفاده می‌باشد. داینامیک اینوونس از حفاظت های کامل از جمله اضافه ولتاژ، اضافه جریان، اتصال کوتاه مقاومت ترمز، مدار باز شدن مقاومت ترمز و اضافه حرارت برخوردار می‌باشد.

داینامیک اینوونس دارای کیفیت تضمینی با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. جهت انتخاب مقدار اهم و وات مقاومت ترمز باید به دفترچه راهنمای داینامیک بریک اینوونس مراجعه کرد. واحد ترمز اینوونس به صورت پیش فرض برای اکثر اینورتر های کنترل دور تنظیم شده است اما چنانچه نیاز به تغییرات پارامترها و مشاهده خطاها باشد باید از کیپد MD500 اینوونس و کابل RJ45 جهت برقراری ارتباط با واحد ترمز استفاده کرد.

بلوک دیاگرام و منحنی عملکرد واحد ترمز اینوونس (داینامیک اینوونس)

بلوک دیاگرام و منحنی عملکرد واحد ترمز اینوونس (داینامیک اینوونس) بلوک دیاگرام و منحنی عملکرد واحد ترمز اینوونس (داینامیک اینوونس)

به دو روش مختلف میتوان یک واحد ترمز اینوونس را به اینورتر کنترل دور متصل کرد.

روش اول:

در این روش، از اتصال واحد ترمز مشترک اینورتر (ترمینال COM) از کنتاکت بسته واحد ترمز عبور کرده و طرف دیگر کنتاکت به یکی از ورودی های دیجیتال قابل برنامه ریزی اینورتر (DI) متصل میشود. ورودی اینورتر را به عنوان استپ تعریف میکنیم که با ظاهر شدن فالت یا خطا بر روی واحد ترمز، سیگنال ورودی اینورتر قطع و اینورتر متوقف میشود.

واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

روش دوم :

در این روش از اتصال واحد ترمز، حتما باید از کنتاکتور اصلی که قبل از اینورتر قرار میگیرد استفاده شود. مدار بوبین کنتاکتور به واسطه سیم نول عبوری از تیغه بسته واحد ترمز و تیغه بسته اینورتر که با یکدیگر سری شده اند تکمیل میشود و هر اختلالی در عملکرد واحد ترمز یا اینورتر باعث قطع شدن مدار کنتاکتور و خاموش شدن اینورتر می شود. در این روش به دلیل اینکه از دو کنتاکت سری استفاده شده و بعد از ظاهر شدن خطا در سیستم واحد ترمز یا اینورتر ؛ تغذیه اینورتر قطع میشود احتمال آسیب دیدن اینورتر نسبت به روش اول خیلی کمتر میشود.

واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

موازی کردن چند واحد ترمز اینوونس به صورت master و slave

واحد ترمز اینوونس(MDBUN)

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آیکون واتساپ در پایین صفحه با ما در ارتباط باشید .

از دیگر مطالب ما هم دیدن کنید؛
مدیریت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =