نماینده رسمی فروش اینورتر ADT کره جنوبی

کیفیت و قیمت اینورتر iMaster

اینورتر ADT ساخت کشور کره جنوبی می باشند و کارخانه آن در شهر سئول واقع شده است. اینورتر imaster ADT در حال حاضر در ایران در 4 مدل موجود میشوند:

 

اینورتر های imaster ADT سری U1
اینورترهای imaster U1 دارای مدل های تکفاز و سه فاز میباشند. مدل تکفاز با ولتاژ کاری 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW و مدل سه فاز با ولتاژ کاری 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 4KW میباشند...
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری A1
اینورتر هایimaster ADT کره جنوبی سری A1 دارای دو مدل سه فاز می باشند. سه فاز با ولتاژ 200تا 230 ولت و توان KW 5.5 تا 90KW و سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت و توان...
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری E1
اینورتر های imaster ADT سری E1 به لحاظ ولتاژ کاری به سه دسته تقسیم میشوند. دسته اول اینورتر های تکفاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW ، دسته دوم اینورتر های سه فاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و....
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری C1
درایو های کنترل دور imaster C1 در دو مدل طراحی و ساخته میشوند. مدل اول سه فاز 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 22KW و مدل دوم سه فاز 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 22KW که درحال....
مطالعه بیشتر
Previous
Next

اینورتر ADT سری imaster U1 معادل سری IG5A از برند LS و با کیفیت بسیار خوب (سخت افزاری و نرم افزاری) بوده و دارای 18 ماه گارانتی کامل حتی IGBT می باشد. دارای قدرت و گشتاور بالا بوده و در دو سری تکفاز و سه فاز تولید میشوند. سری تکفاز از توان 0.4kw تا 2.2kw و سری سه فاز از توان 0.4kw تا 4kw بوده و قابلیت اضافه کردن کیپد اکسترنال را دارد.

اینورتر imaster U1 شبیه اینورتر فوجی ژاپن طراحی شده است و با توجه به کیفیت و قدرت بالایی که دارد در تمامی کاربردهای صنعتی قابل استفاده میباشد و ابعاد کوچک و کم حجم آن در بحث مونتاژ حائز اهمیت میباشد . اطلاعات کامل از اینورتر imaster U1 را در قسمت بیشتر بخوانید پایین صفحه مطالعه کنید.

Image 2020 04 15 at 1.20.21 AMS

اینورتر ADT سری imaster A1 معادل IS7 برند LS و VFD-B برند دلتا بوده و با کیفیت ترین قطعات الکترونیکی در آن استفاده شده و دارای 18 ماه گارانتی کامل حتی IGBT می باشد. درایو imaster A1 فوق سنگین کار و دو پله ای میباشد که از توان 5.5 کیلووات تا توان 132 کیلووات تولید و در بازار ایران به فروش میرسد. گشتاور و قدرت فوق العاده ای دارد که برای تمام کاربردهای سنگین و فوق سنگین قابل استفاده میباشد.

کیپد جدا شونده دارد، دارای واحد ترمز داخلی تا توان 22 کیلووات بوده و در نهایت نسبت به برند های مطرح قیمت مناسب تری دارد. در ضمن این اینورتر ها مجهز به برد الکترونیکی منحصر به فردی می باشند که توانایی تنظیم زمان کارکرد اینورتر و عمل STOP در تاریخ مشخص و قابل تنظیم را دارند .و کلی مزایا و عملکردهای مثبت دارد که در پایین صفحه قسمت بیشتر بخوانید میتوانید مطالعه کنید.

A1 series

اینورتر ADT سری imaster E1 نیز سنگین کار میباشد و شبیه درایو هیوندا مدل N700E طراحی شده است که از نظر نرم افزار ورژن جدیدتری از درایو هیوندا N700E میباشد. از توان 4 کیلووات تا توان 350 کیلووات در ایران موجود میشود . دارای توان دو پله ای بوده ( منظور HF و HFP) و برای تمام کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. تا توان 22 کیلووات دارای واحد ترمز داخلی میباشد . و کلی مزایا و عملکردهای مثبت دارد که در پایین صفحه قسمت بیشتر بخوانید میتوانید مطالعه کنید.

Image 2020 05 29 at 5.54.08 PM

اینورتر ADT سری imaster C1 نیز سنگین کار و سری مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. از توان 5.5 کیلووات تا توان 22 کیلووات تولید و در بازار ایران به فروش میرسد دارای گشتاور راه اندازی بالا بوده و در تمامی رنج ها مجهز به واحد ترمز داخلی میباشد. دارای توان دو پله ای بوده (منظور HF و HFP ) و با توجه به قدرت و کیفیت بالایی و قیمت رقابتی که دارد توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت به خود اختصاص دهد و کلی مزایا و عملکردهای مثبت دارد که در پایین صفحه قسمت بیشتر بخوانید میتوانید مطالعه کنید.

Image 2020-04-15 at 1.31.40 AM

قابل توجه مشتریان یا مصرف کننده هایی که از اینورترهای LS یا دلتا یا برندهای آسیایی مطرح و با کیفیت در پروژه های خود استفاده میکنند و از کیفیت آن راضی هستند، این اینورترها بهترین جایگزین برای این برندها میباشند. حتی اینورتر ADT یا imaster کره جنوبی جایگزین برندهای با کیفیت اروپایی نیز شده و عملکرد مثبت و فوق العاده ای از خود نشان داده اند.

اینورترهای imaster ADT دارای دفترچه راهنمای انگلیسی و فارسی بوده و دارای تیم پشتیبانی فنی فوق العاده میباشد که به طور حرفه ای میتوانند خواسته های همکاران و مشتریان در زمینه نصب و راه اندازی تجهیزات را بر آورده سازند و همین عوامل باعث شده که همکاران برقی و مشتریان در چند سال اخیر به شکل قابل توجهی به سمت این برند با کیفیت روی بیاورند.

گروه صنعتی فراز کنترل به عنوان نماینده رسمی فروش اینورتر های iMaster ADT در ایران توانسته است بابت این برند با کیفیت مشتریان فراوانی در سراسر ایران جذب کرده و با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را جلب کند.

از دیگر مطالب ما هم دیدن کنید؛
مدیریت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =