ارزیابی کیفیت و قیمت اینورتر iMaster

کیفیت و قیمت اینورتر iMaster

اینورتر imaster محصول درجه یک از کشور کره جنوبی شهر سئول میباشد. اینورتر های imaster کره جنوبی با وجود بکارگیری بهترین قطعات الکترونیکی‌ و IGBT داخلی میتسوبیشی ژاپن و سخت افزار و نرم افزار قوی نسبت به سایر اینورتر های آسیایی دارای قیمت رقابتی میباشند. پایین بودن قیمت اینورتر imaster نسبت به اکثر برندهای آسیایی باعث شده است که مشتریان فراوانی را در صنعت به خود جذب کند حتی مشتریانی که برند های دیگری را در پروژه های خود استفاده میکردند به لحاظ کیفیت و قیمت رقابتی این محصول، به سمت برند IMASTER روی آوردند.

از اینکه مجموعه فراز کنترل را جهت خرید محصولات iMaster کره جنوبی انتخاب کردید سپاس گذاریم. فراز کنترل به عنوان نماینده انحصاری محصولات iMaster کره جنوبی فعالیت میکند و به دلیل پشتیبانی فنی، قیمت سالم و رقابتی و خدمات پس از فروش عالی توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت به خود اختصاص دهد.

جهت دریافت لیست قیمت اینورتر آیمستر کره جنوبی و تخفیف ویژه با ما در ارتباط باشید (از طریق تماس تلفنی یا از طریق آیکن واتس اپ در پایین صفحه). همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به کیفیت اینورتر iMaster کره جنوبی و پروژه های که تا کنون اجرا شده است با ما در ارتباط باشید.

عناوین و پرسش های متداول

اینورتر iMaster در چند مدل تولید و قابل ارائه میباشند ؟

اینورتر iMaster کره جنوبی در چهار مدل تولید و به بازار عرضه میگردد .

اینورتر های imaster ADT سری U1
اینورترهای imaster U1 دارای مدل های تکفاز و سه فاز میباشند. مدل تکفاز با ولتاژ کاری 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW و مدل سه فاز با ولتاژ کاری 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 4KW میباشند...
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری A1
اینورتر هایimaster ADT کره جنوبی سری A1 دارای دو مدل سه فاز می باشند. سه فاز با ولتاژ 200تا 230 ولت و توان KW 5.5 تا 90KW و سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت و توان...
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری E1
اینورتر های imaster ADT سری E1 به لحاظ ولتاژ کاری به سه دسته تقسیم میشوند. دسته اول اینورتر های تکفاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW ، دسته دوم اینورتر های سه فاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و....
مطالعه بیشتر
اینورتر های imaster ADT سری C1
درایو های کنترل دور imaster C1 در دو مدل طراحی و ساخته میشوند. مدل اول سه فاز 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 22KW و مدل دوم سه فاز 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 22KW که درحال....
مطالعه بیشتر
Previous
Next

اینورتر iMaster U1 در چه محدوده توانی تولید میشود ؟

اینورتر آیمستر U1 در مدل تکفاز و سه فاز تولید میشود . مدل تکفاز از توان 400 وات تا 2.2 کیلووات و مدل سه فاز از 400 وات تا 4 کیلووات تولید میشود .

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster U1 در چه حدی می‌ باشد ؟

اینورتر iMaster U1 شبیه اینورتر فوجی ژاپن طراحی و تولید شده است (سری FRENIC). اینورتر آیمستر U1 دارای مد کنترلی وکتور و V/F می ‌باشد و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد بنابراین اینورتر آیمستر U1 دارای قدرت و گشتاور بالا و کیفیت عالی می ‌باشد . نرم افزار جامع دارد . دارای ورودی خروجی های دیجیتال و آنالوگ می ‌باشد .

ولوم روی صفحه کلید آن وجود دارد و قابلیت اتصال کیپد دوم به آن فراهم شده است. مناسب برای تمامی کاربردهای صنعتی سنگین و نیمه سنگین می‌ باشد. اینورتر آیمستر U1 کم حجم بوده و ابعاد کوچکی دارد که در مونتاژ تابلو یک مزیت محسوب میشود.

قیمت اینورتر iMaster U1 نسبت به برند های دیگر چگونه می ‌باشد ؟

امروزه در سراسر دنیا تکنولوژی ساخت اینورتر های کنترل دور وجود دارد و در ایران انواع و اقسام برند های آسیایی به چشم میخورد. اینورتر هایی که دارای کیفیت عالی و قیمت رقابتی باشند کمتر دیده می ‌شود. اینورتر آیمستر به طور همزمان دو مولفه کیفیت عالی و قیمت رقابتی را دارد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر های iMaster U1 به بخش بیشتر بخوانید در پایین همین صفحه مراجعه کنید و چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید .

اینورتر iMaster A1در چه محدوده توانی تولید میشود ؟

اینورتر آیمستر A1 در مدل سه فاز و در رنج توانی 5.5 کیلووات تا 132 کیلووات تولید و قابل ارائه به مشتریان عزیز می‌ باشد .

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster A1 در چه حدی می‌باشد ؟

اینورتر iMaster A1 یک محصول فوق العاده و ویژه می ‌باشد که سخت افزار و نرم افزاری خیلی قوی دارد و از قطعات با کیفیت و به روز دنیا در ساخت و تولید آن استفاده شده است. اینورتر آیمستر A1 فوق سنگین کار بوده و دارای مد کنترلی وکتور کنترل و V/F می ‌باشد. اینورتر iMaster A1 دارای کیپد جدا شونده و گرافیکی می ‌باشد. تا توان 22 کیلووات دارای واحد ترمز داخلی می‌ باشد.

اینورتر آیمستر A1 دارای تمامی مشخصات و ویژگی های لازم جهت استفاده در یک کاربرد صنعتی بوده و به راحتی میتوان در پروژه های همچون تاور کرین ، جرثقیل ، میکسر ، اکسترودر ، صنایع نساجی ، ماشین آلات کشش مفتول ، بالمیل ، سنگ شکن و تمامی کاربردهای سنگین و خشن از این محصول با کیفیت و پر قدرت استفاده کرد.

قیمت اینورتر iMaster A1 نسبت به برند های دیگر چگونه می ‌باشد ؟

قیمت اینورترهای آیمستر A1 نسبت به برندهای بی کیفیت و متفرقه بالاتر می‌باشد اما نسبت به محصولات با کیفیت و معتبر بازار قیمت کاملا رقابتی دارد. به دلیل کیفیت عالی و قیمت رقابتی این محصول توانسته این فروش فوق العاده ای روی این اینورتر با کیفیت و حرفه ای داشته باشیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر های iMaster A1 به بخش بیشتر بخوانید در پایین همین صفحه مراجعه کنید و چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید یا از طریق آیکون واتس اپ در پایین صفحه ، درخواست خود را مطرح کنید.

اینورتر iMaster E1 در چه محدوده توانی تولید میشود ؟

اینورتر آیمستر E1 دارای مدل سه فاز از رنج توانی 5.5 کیلووات تا 350 کیلووات می‌باشد.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster E1 در چه حدی می‌باشد ؟

اینورتر iMaster E1 شبیه اینورتر هیوندا سری N700E طراحی و تولید شده است اما از نظر سخت افزار و نرم افزار قوی تر و به روز شده می ‌باشد. اینورتر آی مستر E1 دارای مد کنترلی وکتور و V/F می ‌باشد و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد بنابراین اینورتر آی مستر E1 دارای قدرت و گشتاور عالی و کیفیت بالا می ‌باشد . دارای ورودی خروجی های دیجیتال و آنالوگ می ‌باشد . ولوم روی صفحه کلید آن وجود دارد. مناسب برای تمامی کاربردهای صنعتی سنگین کار می ‌باشد. اینورتر آی مستر E1 تا توان 22 کیلووات مجهز به واحد ترمز یا داینامیک داخلی می ‌باشد.

قیمت اینورتر iMaster E1 نسبت به برند های دیگر چگونه می ‌باشد ؟

اینورتر آی مستر E1 تمام امکانات لازم جهت پروژه های صنعتی را داراست ‌و با توجه به نرم افزار و سخت افزار خوبی که دارد نسبت به سایر برند های آسیایی مرغوب و با کیفیت دارای قیمت کاملا رقابتی می ‌باشد.

اینورتر iMaster E1 برای چه کاربردهایی مورد استفاده قرار میگیرد؟

با توجه به مدهای کنترلی موجود در درایو iMaster E1 و عملکرد فوق العاده این محصول، جهت تمام پروژه های صنعتی از جمله میکسر، اگزاست فن، اکسترودر، کانوایر، بالمیل، سنگ شکن، ماشین آلات نساجی، کشش مفتول، ماشین آلات CNC و … میتوان از این اینورتر استفاده کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورترهای iMaster E1 به بخش بیشتر بخوانید در پایین همین صفحه مراجعه کنید و چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید.

اینورتر iMaster C1 در چه محدوده توانی تولید میشود؟

اینورتر آیمستر C1 در مدل سه فاز و در رنج توانی 5.5 کیلووات تا 22 کیلووات تولید و قابل ارائه به مشتریان عزیز می ‌باشد.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster C1 در چه حدی می‌باشد؟

اینورتر iMaster C1 یک محصول بی نظیر و سنگین کار می ‌باشد و ظاهری شیک و مشتری پسند دارد. اینورتر آیمستر C1 سنگین کار بوده و دارای مد کنترلی وکتور کنترل و V/F می‌باشد. اینورتر آیمستر C1 در تمامی رنج های توانی دارای واحد ترمز داخلی می‌باشد. اینورتر آیمستر C1 را میتوان برای کاربردهایی شبیه میکسر ، اکسترودر ، کشش مفتول ، اگزاست فن ، کانوایر ، ماشین آلات بافندگی و … استفاده کرد.

قیمت اینورتر iMaster C1 نسبت به برند های دیگر چگونه می ‌باشد؟

قیمت اینورتر iMaster C1 نسبت به عملکرد فوق العاده و قدرت و کیفیت بالایی که دارد فوق العاده هست و محصول کاملا اقتصادی و رقابتی محسوب می شود. اگر دنبال محصولی پرقدرت با ویژگی های عالی و قیمت رقابتی هستید پیشنهاد ما اینورتر iMaster C1 می‌ باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر های iMaster C1 به بخش بیشتر بخوانید در پایین همین صفحه مراجعه کنید و چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید یا از طریق آیکن واتساپ در پایین صفحه، درخواست خود را مطرح کنید.

از دیگر مطالب ما هم دیدن کنید؛
مدیریت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =